OT - Plynova lahev

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Prosinec 8 13:58:14 CET 2011

Ano, já to myslel tak, že pokud by pan Zahradník láhev nespotřeboval do
půl roku, musel by ji vrátit nespotřebovanou.
Pokud potřebuje mít revizi na flašku kvůli bezpečnosti, tak si může
pořídit třeba láhev od kyslíku, a nechat si na ni udělat tlakovou zkoušku
u firmy která dělá hasičáky. Mají tam vybavení , umí vyměnit ventil atd. A
má jistotu že flaška nevybuchne.
Já si argon taky přepouštím do vlastních láhví a co ve flašce zůstane
vyvařím a do půlroku vrátím.