OT - Plynova lahev

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 8 13:56:10 CET 2011

Zkapalněný plyn snad, ale stlačený? Kyslík? Z plné 200 barů do prázdné, to
bude 100 barů. Poloprázdnou vrátíte?
AZE

A pokud zkrachuji tak si proste vezmu flasku od Messru nebo Linde na
jeden den a mam prepoustak a tim si to prepustim. Porad lepsi nez jim
platit pronajem jako jsem mel doposud.

Pokud nechce clovek platit pronajem tak jina moznost neni nez si sehnat
svoji flasku a prepoustet.

S pozdravem
Radek Vicek