Re: Re: I’m Watch - znate tento projekt?

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 8 09:33:25 CET 2011

No nevím. Jednou třeba, ale dneska podle mého skromného názoru na podsvětlený displej a jakž takž výpočetní výkon potřebný pro Android neexistují rozumné baterky. Teda pokud nechcete nabíjet 3x denně či nosit na ruce megakrabici.

Pořídil jsem www.metawatch.org digitální model, měl jsem na mysli určitou komerční aplikaci. Krom toho že je to šíleně zabugovaný a má to speciální displej "bílá na bílé", tedy difusní povrch na zrcadlovém, to má bluetooth konektivitu. Hodinky vydrží stěží 5 dní. Metawatch jsou velmi optimalizované na minimální spotřebu a skoro nic kromě bluetooth komunikace se smartphonem neumí.

Jinak podobných projektů je víc, třeba
getinpulse.com

Tohle dělají čeští bastlíři pro radost:
http://www.dynawa.org/

Kdo ví co bude za pár let. Před 7mi lety jsem na Pocket PC optimalizoval DSP algoritmy pro výpočty v pevné řádové čárce a smál jsem se, že v kapesních počítačích nikdy FPU z důvodů komplexity a spotřeby energie nebudou. A teď jsou FPU snad v každém chytřejším smártfounu.

Vojta Bubník