OT: USB kabel pre audiofilov

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 8 09:07:34 CET 2011

Jenže problém je v jednotlivosti, to je srovnávání jablek s hruškama, takhle
to nejde.

Když okrade politik nás všechny o jednu miliardu, tak jeto stovka na jednoho
rozprostřená na delší časové období, tedy např. koruna denně. Když vás
okrade/znásilní menšina, tak konkrétně vás to bude stát a bolet daleko víc,
nerozprostře se to mezi celý národ.

Pokud budeme chtít být konkrétní, nelze ani tak generalizovat - bílý/černý
(aby byl patrný kontrast), ale je nutno brát i jemné nuance, tedy KDO
vlastně ten konkrétní zločinec je. I mezi bílýma jsou jisté kategorie, i
mezi "černýma".

U cikánů je tu víc rodů, které mezi sebou mají v podstatě válečný stav.
Jedni z nich jsou slušní, prostě normální čistí tiší pracovití lidi, v praxi
si budete myslet že jde o nějakého bulhara, ukrajince, itala, španěla, či
prostě opálenějšího čecha/moravana, no a když se ho na to zeptáte, řekne
vám, že je cikán (osobní zkušenost). No a pak je tu hlasitá lehce obézní
skupina s typickým xichtem, která chodí ověšená zlatýma řetězama vyřvávat na
sociálku (opět, osobní zkušenost!), která o sobě nikdy neřekne, že jsou
cikáni, ale romové.

Na dědinu se nám o prázdninách nastěhovali cikáni,vystěhovaní z činžáku. Po
počátečních obavách a double-checku všeho, nikomu se kola, rýny, autorádia,
slepice ani psi neztrácí, je tu klid jako dřív. Takže prostě normální lidi.
Jsou od nás přes několik ulic, takže bližší info nemám.

O tom, kdo z bílých vlastně takto okrádá nás všechny, psát nebudu, ikdyž to
vím (zkušenost přímých předků), dnes to už není radno zveřejňovat.