mala telefonna ustredna

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 7 01:20:40 CET 2011

On 6. 12. 2011 21:41, David Obdrzalek wrote:
> Dik za tip!
>
> Ze muj pap neumi pulzni volbu jsem vedel, ale uz ne co vlastne potrebuju.
> Tak ja pohledam ... asi jsem prosvihl spravnou chvili kdy bylo jeste dost
> pulznich pristroju a tak tyhle krabicky mohly byt rozsirenejsi :-)

Som si vedomy, ze moja odpoved bude brana za sprofanovanu, ale nie je
problem zobrat lubovolny MCU, k nemu dolepit MT8880 a ten prevodnik si
ubastlit. Hovorim to z vlastnej skusenosi z cca '95 ked som na dohodu
programoval testovaciu dosku - vyslat volbu (pulznu/tonovu), cakat
lubovolny cas (definovany timeout), prijat volbu.. a robit statistiky
uspesnosti. Slo o testy vedenia. Pulzna volba sa generovala a
vyhodnocovala cisto v SW, tonova cez MT8880. Fakt to nie je ziadna veda.
Weka potesi, ze MCU bol nejaky '51 a program v asm :-)

miro

PS: no kukam, ze MT8880 uz nikto z beznych predajcov nevedie, ale snad
sa este niekde da zohnat, pripadne existuje nahrada. Ucelom je ozivenie
stareho telefonu, tak hadam navrh starej technologie neurazi.