mala telefonna ustredna

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Prosinec 6 10:01:28 CET 2011

Zdravim,
  PAP2T pulsni volbu neumi. Tu umi az lepsi brany (Cisco, OneAccess atd.).
  Co potrebujete, je "Pulse dial to DTMF converter", napr. zde je celkem
rozumny prehled:
http://www.voip-info.org/wiki/view/Dial+Pulse+to+Touchtone+DTMF+Converters
  Nevim, co z toho je k mani u nas, ale snad by to melo jit poslat.

  S pozdravem Pavel