Zavada LCD projektor HITACHI

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Prosinec 5 23:53:26 CET 2011

Jeste k tomu projektury, on nema barvy do zelena cele.
Na obrazku jsou  videt takove carky, zacinaly pred vycistenim zkraje ve
vyssi hustote a uprostred temer nic, po zahrati zmizely uplne, no a po
tom vycisteni to je jak by to svitilo pres sablonu na osazovani smd
rezitoru ;-) press celou plochu.
Jdu rozebirat...

LK