Zavada LCD projektor HITACHI

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 5 23:41:52 CET 2011

Mal som v rukach projektor, ktory mal zase farby do fialova. Chyba bola
v uvolnenom drziaku optickeho hranola, alebo sosovky (uz si nepamatam
presne). Skuste otvoreny projektor zapnut a jemne nejakou tycinkou
(zapalka a pod) potlacit tieto opticke casti, mozno narazite na niektoru
uvolnenu.
Dalsou pricinou moze byt vyziarena vybojka, to by zodpovedalo zmene
farby so zahrievanim po starte. Projektory maju vacsinou pocitadlo
"motohodin". Nebolo uz parkrat resetovane :-?

miro