Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 5 21:54:27 CET 2011

 5.12.2011, 21:51:50

A nepouzil jste nahodou nejakou "dryjak" vodu ? Treba vodovodni.
To by pak mohla byt, ta srazenina na dne lahve, nejake nerozpustne
uhlicitany, vznikle reakci NaCO3 a toho co bylo ve vode.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz