mala telefonna ustredna

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Prosinec 5 14:22:21 CET 2011

Zdravim,
  pletete si to :-). Armada mela (a ma stale) zcela separatni sit. "Zetky"
byly tzv. ZTS (zvlastni telefonni sit), pozdeji prejmenovane na UTS (Ucelova
...), aby to nebylo tak napadne. Pokud vim, existuje to dosud, ale jen prave
jako VPN nad beznou PSTN.
  Jinak dalsi separatni telefonni site na nasem uzemi ma jeste draha,
energetika a policie/vnitro.

  S pozdravem Pavel