Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Pondělí Prosinec 5 06:15:03 CET 2011

No to by asi stacit melo, ale zkousel jsem i UV-LED z DX a vysledky
zalostne, ze by to bylo starim te folie? Jine zdroje nemam, na pozitiv
jsem pouzival bezne DZ11 par cm pod sklem a pul hodiny pres pauzak stacilo.
Z tech 20W ale slo  70-80 % jinym smerem nez k desce, reflektor pri
pokusu nebyl.