FriendlyARM neznate nekdo StartOS

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Prosinec 4 19:57:34 CET 2011

Uplne debilni dotaz, asi neumim hledat - kde a jak se da stahnout ten
CodeWarrior? Googloval jsem, dostal jsem se ledaskam, ale nenasel jsem nic,
co by byt jen zavanelo downloadem. Jsem blbej, nebo mam rozbitej google?

Dost se mi ten StartOS libi (podle popisu), asi ho vyzkousim, ale rad bych
pro nej take necim psal.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 04, 2011 4:59 PM
Subject: Re: FriendlyARM neznate nekdo StartOS

Tak jsem to postahoval - bez problemu nainstaloval a dokonce neco
poprekladal:

http://www.cncnet.info/galery/2011-12-04%20FriendlyARM%20-%20StartOS/

je to docela super - jeste by to chtelo na tom OS popracovat a dodelat
dalsi drivery, ale uz takle je to na spoustu veci dost dobry a hlavne
flexibilni. To ze to umi spoustet aplikace z SDcka je naprosto skvele.
Bootuje to tak radove 3s.

Na to ze na tom ten rusak maka jak jsem pochopil jen par mesicu a jeste
jen jako zajmovou cinnost je to dobre. Skoda, ze to neuvolnil - asi by
mu s tim dost lidi pomohlo.

S pozdravem
Radek Vicek