Pajeni kontaktnim pretavenim a hnednuti cuprextitu

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 3 03:04:00 CET 2011

 3.12.2011, 2:56:39

Ohrev ze zadni strany pouzivam jen pri bagrovani soucastek,
teplovzdusnou pistoli. Pri opatrne praci se kuprexit (tj. skelna
tkanina + pryskyrice) nijak neposkodi. Kuprexkar (papir + pryskyrice)
je mnohem citlivejsi, tam to bez zahnednuti prakticky nejde.
Pokud jde o pajeni, tak to hojne delali (v rozporu s predepsanym technologickym
postupem), ze strany soucastek, reworkeri u nas v robotarne, a ke
hnednuti nedochazelo, ale slo o FR4 (sklotextit), navic obarvenej na
tmave zelenou ci modrou a olovnatou pajku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz