Pajeni kontaktnim pretavenim a hnednuti cuprextitu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 2 21:51:02 CET 2011

Původní zpráva ze dne 2.12.2011 od Petr Labaj:

> Nemate nahodou praktickou zkusenost se zmenou barvy laminatu pri
> pretaveni desky bez masky v peci ? Pod maskou to asi nebude poznat.

Mám zkušenost. Kvalitní laminát se začne zabarvovat až při vyšších
teplotách. Už se mi to taky stalo, že jsem třeba při zahřívání masky
teplotu přehnal, nebo když jsem testoval přetavování halogenovou
žárovkou a uvolnil se mi z desky termočlánek z regulátoru.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601