Zavada mycky AEG Favorit

Pátek Prosinec 2 20:39:54 CET 2011

Kdyz uz jsme u takoveho toho domaciho cisteni, tak louh si doma sypu do
sifonu*, rozdil oproti znackovemu "Krtkovi" je v radove nizsi cene a
zretelne vyssi ucinnosti.
* myslim to pod umyvadlem, ne sodovku, tak by mela asi az moc velkej riz

Obdobne cajo/kavovar meju zevnitr octem misto specialnima tabletama; kdysi
jsem v Anglii sklidil obdiv za vycisteni rychlopalne konvice plesnivym
citronem, abych byl vzapeti prerazen do kategorie bohapusty kecal, kdyz jsem
se snazil vysvetlit, ze bych to normalne udelal octem nebo kyselinou
citronovou, kdyby ocet nebyl po ruce. Jenze oni znali jen aceto balsamico di
Mondena, neb kvasny lihovy ani krystalicka potravinarska se u nich nejak v
drogerce nevedou. Coz mi takhle pri patku pripomnelo dalsi kouzelnou scenku,
kdyz jsem tam chtel koupit aceton a perchloretylen ale prodavac mi
nerozumnel ani kdyz jsem mu namaloval vzorecky. Nastesti to dobre dopadlo,
nechal me  ocichat vsechny flasky, co tam mel :-)

Pekny vecer se vzpominkou na prima fet,

D.O.