mcu plusminus 201x

Pátek Prosinec 2 19:58:38 CET 2011

Ja si to konecne procetl a chybi mi tam zohledneni ATXMEGA - neco jsem s
nima zkousel a je to myslim dost zajimava rada.
Vyhodou na +1000 bodu je to AVR studio, integrovane s MSVS shellem,
ladeni skvele pres JTAG (mam DRAGON, cajk za litr a funkce skvele), ma
neco takhle oficialne PIC? Vim, ze kolegove kupovali HW + SW + crack z
Ciny...