Zavada mycky AEG Favorit

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 2 11:52:23 CET 2011

Blby je, ze treba u aut me odrazuje uz jen to, ze se k nicemu neda
dostat. Mam Berlingo rv2001 s 2.0HDi s klimou a naftovym bufikem a
motorovej prostor je nacpanej tak, ze klinovej remen jsem musel menit
pri zvednutym autem do vejsky a tri lidi ho tam navlikali.

Jinak nevim zda je horky louh eko, ale je to jedine co dokazalo tu mycku
uvest do stavu jako nova. Predtim jsem zkousel ocet, kys. citronovou a
trochu to meje ale je to jen takove na oko. Ten louh bere vsechno.

S pozdravem
Radek Vicek