Re: Bezdrátový přenos dat do PC

d.hankovec na seznam.cz d.hankovec na seznam.cz
Pátek Prosinec 2 11:20:08 CET 2011

Zdravim, pokud by Vam stacilo neco z toho, co mam na tehle strance, napiste mi soukrome, na webovce je k prodeji jen naprog. cip. Neni problem Vam zaslat i zdrojak.

S pozdravem David Hankovec
(pripadne piste na info zavinac dhservis.cz)