Zavada mycky AEG Favorit

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 2 10:28:55 CET 2011

Uz jsem se lekl, ze to wek myslel na mne (nebo ano? jsem zmaten :-) .

No na te mycce je vsude psano Made in Germany (vim jak se to obcahzi),
ale takze zrejme tahle minimalne montovnu v Nemecku videla.

Nicmene tam jsou proste konstrukcni vady - to neni o nejake
nespolehlivosti komponentu. Mozna by bylo lepsi kdyby firmy misto
kazdorocnich x novych modelu radeji vylepsovaly ty stare. Ale to zrejme
neni moderni.

S pozdravem
Radek Vicek