castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

Čtvrtek Prosinec 1 22:51:50 CET 2011

Drahá jsou čerpadla s čidly teploty, tlakového rozdílu a s automatikou,
kterou asi nepotřebujete. Už sio připadám jak reklamní agent, ale mě se
to čerpadýlko líbí už proto co s ním jde dělat a ta cena není zase tak
strašná.
http://www.sos-shop.cz/sos/eshop/14-1/55-2-OBEHOVA/5/2064-obehove-cerpadlo-Calpeda-NCE-25-60-180