castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

Čtvrtek Prosinec 1 22:45:00 CET 2011

Ufff zpátky na stromy... To jsem psal do konfery hned na začátku vlákna.
Tak ještě jednou.

Oběhové čerpadlo Calpeda můžete napájet i DC napětím cca 300V. Step up
měnič je jednodušší a může být i účinnější.
http://www.calpeda.cz/?download=calpeda/nce.pdf
http://www.calpeda.cz/cz/pro-domacnosti

Tady jsem do něj dával destičku pro galvanicky oddělené externí řízení
  vaelektronik.cz/fotky/cerpadlo.zip

Anděl