Zavada mycky AEG Favorit

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 1 19:45:59 CET 2011

Dělaly to i staré "olovnaté" televize a vůbec kdeco,, je to nedostatek pájky
ve spoji, který je mechanicky a tepelně namáhán. Stačí spoj s dostatkem
kalafuny a cínu pěkně prohřát a propájet.

Už hodně let mám pocit, že se soupeří v tom, kdo připájí součástku menším
množstvím pájky. Pak blbne i klasická "olověná" pájka.

----- Původní zpráva -----
Od: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>

Tuhle zavadu jsem zaznamenal uz podruhe - uplne stejne nam pred casem
odesla pracka Indezit - naprosto stejne v regulatoru takto odhorenej
plosnak pod rele.

Obe opravy jsou servisem uctovane za cca 3.000Kc - to se opravdu vyplati.

Kdy zacalo byt povinne bezolovnate pajeni? Mycka je z roku 2004 a zda se
mi ze to je jeste normalni pajka s olovem.