RE: Připojení stínění

Josef Pavel josef.pavel44 na tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 1 18:22:59 CET 2011

Zdravím,
Tak už jsem to asi našel. Námi používané Krone mají označení LSA-PROFILR
Series 2/8abs a najdete je zde http://www.watel.hr/katalog%20p/K01e_03_a.pdf
na straně 6

JP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Josef Pavel
Sent: Thursday, December 01, 2011 6:12 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Připojení stínění

Dobrý večer,
Pánové přinutili jste mě jít do auta a vzít 3 kusy Krone které jsem používal
pro Eurotel a nyní používám pro T-Mobile.
Všechny tři krone mají všechny třetí zářezy propojeny mezi sebou. Na krone
je napsáno LSA-PLUS a číslo 7015 3 001-.
Netvrdím, že neexistují Krone které toto propojení nemají, ale ty které
používáme mi je propojeny mají.
Ty které mám já, tak vypadají také tak jak jsou vydět na straně číslo 5.

JP