Re: Bezdrátový přenos dat do PC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 1 13:08:40 CET 2011

Moze byt, odpovedal aj som na otazku, ci sa v PC musi instalovat
vitrualny seriovy port.
Treba si dat pozor, ze modul ako je, je iba slave. Na to, aby sa
spojili oproti sebe, musi byt 1. master a 2. slave. Da sa to vyriesit
preflashovanim, ktore bolo popisovane len k tomu jedinemu. Na stranke
ebay od Vas je fakt pekny vyber, mozno sa tam najde aj master
(pripadne prepinatelny slave/master) modul. To by bolo bez prace.
Vecer prehladam.

miro