zpozdene reakce televize

Čtvrtek Prosinec 1 10:33:30 CET 2011

linux? Tak to jsem nepředpokládal. Hlavně jsem ale předpokládal, že
zpracování obrazu (digitalizace analogu, přepočet rozlišení...) nejde
přes MCU, ale je na to nějaký specializovaný obvod. Protože tam ta
potřebná výpočetní rychlost musí být asi řádově jiná, než na to všechno
ostatní dohromady
Anděl
.