Gama160 regulace napeti

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Prosinec 1 07:56:10 CET 2011

Tak to je už bohužel mimo moje schopnosti. Ale díky za odpověď. Já
vycházel z myšlenky že tam to AC někde musí být, ale nějak sem nedomyslel
kmitočet.
Na odkaz sem se díval, ale je to pro mě skoro španělská vesnice, takže pro
mě bude asi jednodušší časem koupit invertor kterej to umí. Zase tak často
hliník nedělám, a v nouzi se to dá udělat i s DC pod tavidlem.
b.