OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymtotempom ...)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Srpen 31 18:55:12 CEST 2011

Bohužel většina lidí, potažmo voličů, rozum nepoužívá, tedy buzerace všeho
druhu pro ně musí existovat. Dennodenně je to vidět i na těch silnicích. A
tím samozřejmě utrpí těch pár, co ten rozum používá.