OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Srpen 31 17:07:51 CEST 2011

treba dodat ze toto bol socialny vymysel sudruha Fica. Jeho volicska
zakladna ma vacsinou velmi nizke vzdelanie a teda aj nizke prijmy tak sa
im chcel zapacit a vymysleli solidarne ceny elektriny.