OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymtotempom ...)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Srpen 31 16:59:37 CEST 2011

Každý aspoň trochu soudný člověk ví, že většina plošných nařízení je
primárně určena k obohacení jedné skupiny lidí na úkor druhé a žádné
výzkumy, porovnávání, logika a dopady atd. se neřeší. Zatímco ve
vyspělých státech se bojí jít na ulici, mají obrovský strach jet autem
po cestě protože nemají žádná nařízení, tak v našich končinách můžeme
díky nařízením jezdit bezstarostně, bez nebezpečí a spokojeně. Ostatně,
srovnání států s "přímější" demokracií bez nařízení a těch ostatních
mluví zcela jasně. Asi by to chtělo ještě víc nařízení abychom se řádně
odlišili od těch nebezpečných států.
S pozdravem,
		Miloš Dašek