OT: zimni pneu (bylo: Re: OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Srpen 31 16:02:51 CEST 2011

Na zaklade teto uvahy muzete povolit i alkohol za volantem. Taky by
"stacila" osveta + vlastni rozum a zodpovednost.
Stejne tak je zbytecne omezovat rychlost. Stejne tak vyzadovat STK.
Priklady by se daly mnozit.
Ja osobne jsem obcas pro bolsevicka narizeni. Kdyz se vam tedy ten
termin libi nebo zda cool.
Marek