OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Srpen 31 13:41:00 CEST 2011

Myslite ve smyslu "No to je skvely, ze uz mi konecne naridili zimni gumy,
vzdyt ja bych se bez nich jinak zabil.", nebo spise ve smyslu "No to je
skvely, ze ostatnim naridili zimni gumy, ale ja si stejne budu delat co
chci."?

On je trochu rozdil v uhlu pohledu, kdyz stat neco naridi nekomu jinemu (co
se mne treba netyka nebo na to muzu kaslat), ale nedej boze, kdyz to stat
naridi mne. To pak bejva revu...

To nebylo namireno proti Vam osobne, to byl jen priklad - ovsem ani tak to
jasani nechapu.

Kdo si je chtel koupit, ma je.
Kdo je nepotreboval, nema je, ale donutime ho si je koupit, protoze
narizeni.
Kdo je potreboval a nema je, tak si je bud z donuceni koupi (tady bych videl
snad jedine drobne plus, ovsem za cenu zbytene buzerace tech rozumnejsich,
co se ridi mozkem a ne narizenim), a nebo se na to vykasle a bude na letnich
stejne jezdit jenom z hospody, takze pak uz je to jedno...

Pavel Kutina