OT: Vysavace, ked to pojde takymto tempom ...

Středa Srpen 31 10:15:57 CEST 2011

2011/8/31 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>:
> Slysel jsem, ze v jednom meste v Zemi Svobody predelali splachovace na WC,
> aby splachovaly mensim mnozstvim vody (kvuli setreni vodou). Sice usetrili,
> ale zacalo se jim tam ucpavat odpadove potrubi - nikoho nenapadlo, ze
> ta ho.na sama po suchu do cisticky nedojdou.

Já jsem zas čet, že museli splachovat i dvakrát, takže se to fakt
vyplatilo ;) IMHO dobrej nápad je to dvojitý splachování, tj. různým
množstvím vody podle toho, jestli je to žluté nebo hnědé, v práci to
máme na všech WC.

Jinak jak jsem slyšel, nejdražší na vodě je prej distribuce (údržba
potrubí apod.), samotná voda zas tak vzácná není, teda u nás, v
zemích, kde je sucho a nedostatek pitný vody je to něco jinýho (tam
dokonce bejvá benzín levnější než voda).

P.K.