OT - Farnell zklamal

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Srpen 31 07:24:37 CEST 2011

Hmm, ja v pondeli taky objednaval u Farnellu. Jelikoz jsem neznal
CID+cislo nasi firmy, musel jsem si cinknout na jejich podporu a tam
mne pan rovnou upozornil, ze v UK maji svatek a tak to asi pujde o den
pozdeji (nevadi, tistak bude az za tyden, nehori). Objednaval jsem asi
v 10:30. No kazdopadne to meli v pondeli 14:30 nabaleno a vcera to
UPSaci dotahli.
Ale jestli to tvoje spozdeni nebylo zpusobeno svatkem - tezko rict.
Ten zbytek - no klasicka lidska lenost/neochota/blbost.

Mimochodem - z 35 polozek mi poslali 34. U te posledni porad (jeste i
dnes) sviti 24ks k dispozici do druheho dne. Nastesti je to jen flux,
tak to az tak nevadi, ale:
-mam to chapat tak, ze na ty jejich "skladove zasoby" se nejde
spolehnout podobne jako u slona?
-predpokladam, ze druhe postovne nepocitaj?

Marek