RE:MX- 5xx stavime indukcni pajecku

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Srpen 30 18:10:19 CEST 2011

Pokud jde o zdroj, tak asi takto, soucastky na zakladni VF menic nevyjdou na vice nez, placnu 600 bez trafa a krabice na zdroj.
Dale potrebujete rucku, ta nova stoji
http://cz.farnell.com/oki-metcal/mx-h1-av/handpiece-advanced/dp/1705193?Ntt=mx-h1-av
jeste lze pripojit odsavaci pistoli (vyzaduej krome zdroje jeste zdroj tlakoveho vzduchu
http://cz.farnell.com/oki-metcal/mx-ds1/desoldering-handpiece/dp/4950409?Ntt=mxds1
nebo odpajeci pinzetu
http://cz.farnell.com/oki-metcal/mx-ptz/handpiece-precision-tweezer/dp/1705194?Ntt=mx-ptz
pak samozrejme hroty, jejiz cena je
pro bezne male hroty
http://cz.farnell.com/oki-metcal/sttc-040/tip-conical-sharp-30deg-0-4mm/dp/4950574
pres
http://cz.farnell.com/oki-metcal/smtc-001/tip-chip-0805-600-series/dp/4950951
az po
http://cz.farnell.com/oki-metcal/smtc-0162/tip-tsop-600-series/dp/4951013

ceny vypadaji dost silene, ale nastesti tu je ebay
Odpajeci pistoli MXDS1 jsem koupil v USA vcetne hrotu a stojanku za 99$, sice pouzitou, ale ve velmi dobrem stavu
Hroty, kombinace ebay USA a nemecko mam jich 12ks v cenach od 10$ za
http://parts.digikey.com/1/parts/956044-tip-repl-016-con-sharp-solder-sttc-040.html
az po 14$ za http://octopart.com/smtc-088-metcal-1481964
vsechny nove.
Jedine co se mi zatim nepodarilo koupit je pajeci pinzeta.

V souvislosti s sousednim soustruznickym vlaknem me napada i ta rucka by se pri trose snahy dala vytocit na sosutruhu, nicmene to mi prijde trochu hard core.
Aktualne zkousim moznosti vyuziti pro klasicky indukcni ohrev respektive regulaci vykonu pres zpetnou vazbu s K termo clankem.
jde to,ale 70-80W je malo a nic jako zde nelze ocekavat
http://www.youtube.com/watch?v=Q6Zrnv4OtbU&feature=fvsr
http://www.youtube.com/watch?v=zw_SrGU2iYs&feature=relmfu

JK