Re: Lacne a "hlupe" telefony

Úterý Srpen 30 12:22:19 CEST 2011

V soucasne dobe lze koupit mobil pro seniory, ktery snad jen
telefonuje, pripadne jeste posila a prijima serepesky.
Existuje (zlo)zvyk operatoru nabizet nevyzadane ruzne funkce,
balicky a tarify pripadne nevyzadane aktivovat ruzne "sluzby".
Ja jsem poridil co nejjednodussi mobil sve 80 lete matce, byl
jsem rad, ze se naucila telefonovat, vypnul jsem ji funkce
co nebude potrebovat, napriklad zaznamnik hovoru a po nejake
dobe jsem zase mluvil se zaznamnikem - pry to byl
MMS zaznamnik, ze to je neco jineho nez ten obycejny.
Kdyz mobil zazvoni, tak to matka  povazuje spis za predzvest
zivelni pohromy a kdyz tam nekdo mele o vyyyyhodnem tarifu tak
se bojim o jeji zdravi.