Lacne a "hlupe" telefony

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 30 11:58:14 CEST 2011

> Zas si někdo bude stěžovat, že to má úplně zbytečně FM rádio a proč by
> za něj měl platit...

Jo, tak to budu přesně já. Považujete za normální, že snad každý dnešní
"telefon" má rádio bez možnosti volby ho nechtít a že bolševik (zde
zastoupený svým rozhlasem) si prostřednictvím svých tzv. zákonů
naordinoval desátek z každého rádia? Pochopitelně jen pro ty, co
podnikají (abychom je pokud možno co nejvíc potrestali). Souvislosti
zcela jistě náhodné...

Já to rozhodně za normální nepovažuju. Proto si dodnes držím - jak už
jsem napsal před časem - telefon, co vypadá dost podobně, jen to rádio
nemá. Nemá ani barevný display a dá se s ním téměř výhradně jen
telefonovat a psát SMS. V záloze mám ještě několik kusů...

Z hlediska velkopodnikání prolobovaného s bolševikem vidím tedy jako
další rozumný výchozí krok něco jako změnu GSM systému tak, aby přestaly
fungovat všechny telefony s datem výroby starším než XXYY. HW kurvítka
se totiž tehdy ještě neimplementovala v tak masové míře... No a nebo
zavést trestný čin používání starého typu mobilu, sankce 1MKč pokuta
nebo pět let basy...

---
Jirka