Vesely zazitek s Li-Pol

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 30 10:13:24 CEST 2011

Opravdu není třeba mít stažené kalhoty, když brod je ještě daleko.
Jestliže se "pytlíky" LiPol občas takto chovají - dobře, respektujme to
a uložme je někam, kde se nic nestane. V modelařině (a spoustě jiných
aplikací s velkými odběry) se jim ale stejně nelze vyhnout...

V jiných případech lze použít LiIon ve std. pevném obalu (tam jsem o
podobných excesech neslyšel), případně pro velké odběry a nešetrné
zacházení LiFePo - u nich je samovznícení apod. vyloučené z principu.

NiMH je pochopitelně taky cesta, ale s respektováním jejich vlastností.
Modelářské typy s možností velkých odběrů už totiž taky téměř zmizely z
trhu...

---
Jirka