[OT] Cena snimacu do fotaku

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Úterý Srpen 30 08:52:12 CEST 2011

Pentaxy zvladaju M42 vacsinou hravo, neviem ako posledne modely, ale
nemal by byt problem. Ale stoji za zmienku, ze na bezne fotenie je to
dost nepohodlne, lebo clonu musis ovladat rucne (ziaden cudlik
nestlaci ten vystupok aby sa clona privrela pocas expozicie). Da sa to
pouzit, len musis ratat s tym, ze je to dobre na krajinky a pod. kde
mas cas na pripravu. Preto som de facto kupoval uz len bajonetove, aj
ked dali sa zohnat aj lacnejsie opticky dobre s M42 zavitom. Ostal mi
uz len zavitovy Pantacon4/200 a noname (dobry) 8/500. Ked uz je o
tomto rec, vyuzil by som to :-) - ak by niekto mal zaujem ich kupit
alebo aj medzikruzky s bajonetom Pentax, nech sa prosim ozve.

Martin