MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Srpen 29 16:43:52 CEST 2011

Podle mě je to jednoduchý, je to hračka, takže to není moc pevné a tuhé.
S těmihle rádoby soustruhy je  upichování zvlášť mosazi a podobných
materiálů "nejsté"
Já to řeším tak, že tyčku ( materiál ) normálně " na hulváta) odříznu
flexou ( ano i mosaz a hliník pokud má rozumný průměr ) a pad
osoustružím do roviny na soustruhu.
To se týče i trubiček.
JaKub