[OT] DVD mechanika

Pondělí Srpen 29 15:20:44 CEST 2011

2011/8/29 Martin Locker <locker na vosrk.cz>:

> Zdravím,
>

> tatíkovi odešla v notebooku (Asus X51L) DVD - RW mechanika (samozřejmě půl roku po záruce).
> Dle toho co mi ukázal systém tak je to ještě ATA (IDE). A jak jsem se koukal po obchodech,
> tak je to již asi nesehnatelná věc (SATA bez problémů).
>

> Nemáte někdo tip, kde by se dala Slim DVD RW - ATA mechanika sehnat, nebo snad někdo nějakou
> přebytečnou ze šrotu máte?

Aukro, e-bay apod.

Nebo dealextreme:
http://www.dealextreme.com/p/hp-pioneer-slim-line-dr-k17yc-8x-dvd-r-rw-laptop-drive-unit-26393

Případně, kdyby to nemusela být nutně DVD-RW mechanika, dá se sehnat
levnější DVD/CDRW combo (tj. DVD jen čte, vypaluje CD).

A nebo je tu ještě jedna možnost a to externí DVD-RW mechanika.

Pavel Kadečka.