RE: Re: MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

Dušan Slavětínský dslav3 na treeinfo.cz
Pondělí Srpen 29 15:03:54 CEST 2011

Pokud obrobek s univerzálkou jakoby nadskočí značí radiální vůli ve vřetenu nebo jeho velmi malou tuhost. Pokud nejde odstranit (seřídit) lze si trochu pomoct otočením nože vzhůru nohama a upichovat zpětným chodem. Toto ale zase klade vyšší požadavky na tuhost supportu.

Dušan S.