Re: MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pondělí Srpen 29 13:19:22 CEST 2011

Mosaz je svinsky material, rada se hryze.
Mam na firme nejaky Asist, coz je ekvivalent zminovane Promy.
A zcela stejne problemy.
Podle mne ty male soustruhy nemaji zadnou tuhost.
1) prvni pokus s novym soustruhem
Vysledek- KOP (kopanec)
2) Rozebral jsem jej az na vreteno na prvocinitele, vypodlozit vsechny
cinske vule.
Vysledek- KOP.......
3) nuz uplne nakratko aby se nerozkmital
Vysledek- KOP.......
4) strceno do SUIcka, pouzit hrubsi upichovak
Vysledek- upichnuto
Tak a ted mudrujte.
JURP