MECH - upichování na soustruhu - něco dělám blbě

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pondělí Srpen 29 11:36:39 CEST 2011

U starých soustruhů se centruje klasicky tím, že vehement, držící nože,
je pod osou obrobku a nože se zvedají podkládáním podložkami ve tvaru
různě tlustých obdélníkový plíšků.

Ale to snad všichni vědí, když to vím i já.

pavel Krafčík