Prazdne pole v EXCELU

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Srpen 27 17:20:45 CEST 2011

S tim jsem se před casem taky natrapil.

Bunce muzete dat hodnotu NEDEF() třeba pomoci podminky IF(něco = 0; NEDEF();
x/něco), ale pořád se bunka NEDEF chová trochu jinak než bunka smazaná DEL.
Specialne při vykreslení grafu.

Nasel jsem na toto tema clanek, ale uz nemam odkaz.

Zdenek

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Záruba
Sent: Saturday, August 27, 2011 4:56 PM
To: HW-news
Subject: OT: Prazdne pole v EXCELU

Zkousel jsem to na konferenci o Windows, ale bez uspechu. Tak se omlouvam za
OT:

Potrebuji udelat graf z vysledku mereni, kde na vodorovne ose je cas, na
svisle merena hodnota. Tato hodnota se ale ziskava jako podil dvou hodnot
(vykon/prikon). Pokud zarizeni nebezi, nastalo by deleni nulou. Pokud je
prislusna bunka vymazana (tedy tak, jak je na pocatku nebo po stisknuti Del)
graf ji proste vynecha a predchozi a nasledujici propoji carou. Jak ale
udelat, aby vysledkem porovnani, kdy by nastalo deleni nulou byla takovato
prazdna bunka? Nebo jak to udelat jinak, aby graf proste takovou bunku
vynechal?

Martin Zaruba