Vyber laminatoru

Kosta info na mcu.cz
Pátek Srpen 26 11:51:41 CEST 2011

Dne 26.8.2011 11:20, Kubat Tomas napsal(a):
> tak snad je jasne ze to je jen zaklad pro tuning ...
> jaka absurdita ? puvodni vlakno vzniklo za ucelem vyroby dps metodou
> "toner transfer" a postupne se do neho "vetrely" nejake fotorezisty atd .
> takze ja se drzim tematu, protoze jakekoliv dalsi varianty jsou mi volny,
> protoze o nich bylo tady diskutovano mockrat.
> takze tema je laminator pro toner transfer ....
> tomik.

Tak jo, zpět k tématu :)

1.Laminátor
První jsem rozebral nějaký laminátor z lidli za 300,- měl dva válce po
úpravě termostatu celkem fungoval, ale:
- dva válce jsou málo - ideální jsou čtyři - první dva vyhřívané, druhé
dva studené - alespoň tak se mi to jeví po rozebrání a ůpravách druhého
laminátoru - to je peach pl720, doplnil jsem snímač teploty a číslicový
regulátor za 17$ z DX, jedinou úpravou laminátoru bylo oddělení vytápění
válců, tak aby bylo možné samostatně vytápět 1.pár, 2.pár, nebo všechny
čtyři válce

2. papír/folie
jsou k sehnání papíry přímo k tomuto účelu určené - jedná se o papíry
pro přenos toneru z laserovek na tvrdé materiály, stejných výsledků lze
dosáhnout použitím alobalu (ten se mi zdá snad i lepší), barevné lepící
papíry jsem nesehnal, tudíž nemohu sloužit

3. teplota laminátoru
asi nejlepších výsledků jsem dosahl při cca 115 stupních celsia,
(LJ1100/originální toner) - někde se doporučuje vyšší teplota, někde
nižší, osobně si myslím, že dost záleží na síle přítlaku v laminátoru,
ale to je jen můj dojem

4. Postup
jediné co dělám navíc proti všeobecně popsané technologie je předehřev
DPS - nechá projet DPS asi 10 laminátorem, důležité je dokonalé
vyčištění/odmaštění DPS, pokud se použije alobal, je ho nutné stáhnout
až po vychladnutí

S pozdravem
Kosťa