Vyber laminatoru

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Pátek Srpen 26 09:36:48 CEST 2011

Skusal som asi 3 typy urcene pre inkjet, klasicke "transparency film"
a ciary su krasne hladke, ciste, ale - funguje to len pri tlaceni s
NEPIGMENTOVYM atramentom. Mam 5 atramentovu Canon i865, su tam 2
cierne naplne a 3 farebne. Hlavna cierna na text je pigmentova, po
vytlaceni vyzera OK, ale po vyschnuti sa "potrha" s mikrotrhlinami -
nepouzitelne. 2. Napln je foto cierna a to je ta prava :-)

Martin