[OT] Cena snimacu do fotaku

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Srpen 25 22:21:42 CEST 2011

Obrazky z DSLR se vetsinou vyvolavaji z RAWu pres specialni profily.
Takze je otazkou kdo a jak zminene obrazky ziskal a jak dalece je
ovlivnil pri vyvolani.

Sum sice nefotite, ale pokud se dostanete do meznich situacich (sero, v
mistnosti) tak si muzete dovolit zvysit ISO a dostat se na lepsi
expozici a stale budete schopen fotit treba bez nutnosti pouzit blesk.

--
S pozdravem
Radek Vicek