Vyber laminatoru

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 11:34:36 CEST 2011

Vychadzal som z porovnania cien zo SOS.sk a je to podobne.

Operativnost a moznost znovu pouzit, ako pises nizsie, uz su dovody na
zamyslenie :-). Za normalnych okolnosti mi DPS vychadzaju OK, ale
samozrejme stane sa, ze vyvojka je rychlejsia apod :-) a vtedy vznika
zbytocny odpad.

Martin