OT: Termostatická baterie

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Srpen 24 21:28:55 CEST 2011

Zdravim,

V mojom pripade sprchova bateria vid nizsie, privod teplej vody vlavo.

> Mimochodem kdyz je tu tohle tema - mne se nelibi ten soucasny design termo
> baterii. Mam jednu u vany, funkcne je to super vec na sprchovani, ale to
> ovladani je priserne. Ta mala hladka kroutitka po stranach jedno na
> teplotu druhe na prutok. Co jsem videl kdo to ma tak si na to navleka
> ruzne bazmeky ala stahovaci pasky aby se s tim dalo tocit namydlenou
> rukou. Fakt hruza.

Mozem len pochvalit design a funkcnost takejto:
http://www.stavbaeu.sk/sprchovy-program/sprchove-systemy-a-sprchy/hansgrohe/croma/hansgrohe-croma-100-showerpipe-dn15-chrom-27169000
Ma to taku kratku paku, celkom prakticke.

Lubos