[OT] Cena snimacu do fotaku

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 24 18:49:22 CEST 2011

 24.8.2011, 17:52:03

Tady tezko radit, jde o dost specifickej fotak. Jsou lidi kteri
tvrdej, ze je to nejlepsi fotak, kterej Fuji vyrobil.
Ma celkem slusnou optiku (az na aberaci), dobre se ovlada, vyklopnej
dispey a tuzkove baterky.
Na druhou stranu, celkem velkej a tezkej, nema OS a kvalita fotek ve
srovnani s dnesni konkurenci dost zaostava.
Takze je to o cene a o tom, zda vam vyhovuje tento typ fotaku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Dawid Ferenczy napsal:

> Puvodni    zprava    "Re:    [OT]   Cena   snimacu   do   fotaku"   od   "gatilo
> (hw-list na list.hw.cz)" z 18. srpna 2011, 12:02:40,
> msgid:9510463594.20110818120240 na centrum.cz (1140 bajtu):

g>>  18.8.2011, 11:50:39

g>> Na trhu je cela rada relativne kvalitnich kompaktu.
g>> Canon S95, G12, Nikon P7000, Olympus XZ1, Panasonic DMC-LX5, Samsung
g>> WB2000, EX1. A mozna i nektere dalsi.